Hjälp mig!
Godkväll!
Alltså jag har haft så tråkigt sen jag kom hem, har knappt gjort något eller haft lust till att göra något. 
Borde ha städat lite här hemma men jag orkar verkligen inte städa, känns så tråkigt och jag ingen som helst lust till att städa. 
Men jag har hunnit diska och gjort kladdkaka iallafall, kollat lite på youtube och bara haft allmänt tråkigt. 
Jag har ingen aning om vad jag vill göra eller så, sen går det inget bra på tv heller och jag pallar inte att kolla på Criminal Minds eller någon annan serie / film. 
Vilken rolig kväll jag har eller inte, men men ibland måste man har tråkigt med eller hur? 
 
Vanligtvis brukar jag kolla på  tv, film eller något när jag kommer hem för att jag är så slut efter jobbet. 
Men idag har jag hunnit med en del, var och jobbade till 1 idag sen åkte jag hem, handlade och sen tillbaka in till stan och vaccinerade mig och sen hem igen. 
Har städat lite i köket, ätit mat, bakat kladdkaka och nu sitter jag här och funderar på om jag verkligen orkar städa badrummet eller inte. 
Kanske tar det imorgon, har inte riktigt bestämt mig om jag orkar idag eller inte.
 
Hur som helst, hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra dag? 
Jag har haft det super bra, dagarna går så fort nu, känns som om jag bara jobbar och sen sover när jag kommer hem typ. 
Men ser fram emot helgen då det blir annat än jobb, redan på fredag som ni vet kommer Lina hit och sen på lördag kommer Malin hit tror jag vi bestämde och sen på söndag ska vi på fotboll. 
Tror det var på söndag som VSK spelade, så då blir det fotboll. 
Så det ser jag fram emot, att få hänga med vänner och inte tänka på att man ska upp tidigt för att jobba osv. 
Jag hoppas vädret blir toppen, men tror det skulle bli fint vänder i helgen vilket känns as nice. 
Hittade denna bild på mig ifrån när jag gick på Gymnasiet, jag blir så ledsen att min gamla hårddisk är trasig däe jag har så otroligt mycket bilder som jag vill lägga upp här. 
Och som jag vill framkalla, men jag vet inte om det går eller när jag ska lämna in den det är så otroligt dyrt att lämna in externa hårddiska på lagning. 
Tror det billigaste stället så skulle det gå på 2000-3000 kr, har hört att vissa tar 7000 kr för att laga en extern hårddisk, vem betalar det? 
Om det är så att det skulle kosta så mycket så lär jag inte kunna betala för att laga min hårddisk. 
Jag som vill ha mina gamla bilder, men vi får se jag ska kolla upp mer ordentligt vad det skulle kosta osv. 
Om ni vet något ställe eller så som lagar externa hårddiskar till ett bra tips så säg gärna till, bara att kommentera. 
Jag vill som sagt laga den så snart som möjligt, om det inte är allt för dyrt.