Låång dag.
Godkväll på er!
Sitter just nu och chillar lite framför datorn, har nyss kollat på tv avsnitt av Criminal Minds så nu är jag klar med säsong 9. 
Ska kolla runt lite på youtube osv innan jag går och lägger mig, ska upp tidigt imorgon med. 
Men imorse när jag gick upp var jag faktiskt piggare än jag trodde jag skulle vara, kan bero på att jag har sovit extremt bra inatt och så gick jag och la mig tidigare. 
Kan med handen på hjärtat säga att det behövdes något enormt. 
Imoron ska jag som sagt upp tidigt igen, ska in till jobbet tidigare imorgon med, ser inte fram emot att kliva upp så otroligt tidigt men snart är det helg. 
Kommer bli en lång dag imorgon med, vi ska iväg med jobbet vart berättar jag imorgon så håll utkik i bloggen så får ni veta vad jag ska göra imorgon. 
Kommer bli roligt iallafall, tror jag eller ja jag hoppas det. 
Annars då? 
Det händer inte sådär super mycket, jag håller på att fixa ett nytt önskeinlägg ifrån madlady (OBS! det är inget samarbete utan det är saker jag önskar mig) dock vet jag inte när det inlägget kommer upp. 
Jag gjorde juh ett här om dagen, alla inlägg som handlar om vad jag önskar mig hittar ni inne på önskeinlägg i den kategorin. 
Som jag skrev så är det inget samarbete med madlady men just nu har dom sååå mycket fint som jag vill ha och önskar mig. 
Jag kollar deras sida varje dag och drreglar lite över kläderna, kommer beställa hem lite saker där ifrån. Just nu väntar jag på att min klänning ska komma som inte har kommit än. 
Jag hoppas den kommer snart, vill så gärna visa hur den ser ut, väldigt speciellt ifrån mina tidigare klänningar jag beställt ifrån Madlady. 
Men åh ni ska bara veta hur länge jag har kollat på den klänningen! Jag tycker den är så himla fin!
 
Hur som helst, hur har ni haft det idag? Har ni haft en fin dag?
 Jag har haft det bra fast jag har varit uppe as tidigt för att jobba, idag mår jag så mycket bättre än igår. 
Hade så himla ont i huvudet och allt igår, kan ha med att göra att jag sov as dåligt. var uppe tidigt för att städa på jobbet och sen jobba på det. 
Kommer hem och vädret är as kasst, var tvungen att diska osv jag har nog aldrig sovit så bra som inatt. 
Alltså jag kände mig som en helt ny människa! Idag har jag inte alls lika ont i huvudet som igår vilket känns as bra. 
Bilden har inget med inlägget att göra :)