Let me know
Godmorgon torsdag!
Länge sedan jag skrev ett inlägg så här på morgonen, men jag hag inte vetat vad jag ska skriva eller så. 
Så det är därför det inte har kommit upp några inlägg på morgonen. 
Jag har inte vetat vad jag ska skriva här i bloggen överhuvud taget så det har varit lite dåligt med uppdateringen. 
Men I´m back, jag hoppas att jag kommer ha en del att skriva nu, inte bara denna vecka utan framöver.
 
Idag ska jag jobba och sen när jag kommer hem ska jag städa, nu ska jag verkligen ta tag i städningen. 
Eftersom jag inte gjorde det igår så måste jag göra det idag. 
Ska nog sätta på lite musik och städa, sen efter det får vi se vad jag hittar på. 
På tal om annat så väntar jag fortfarande på klänningen jag beställde på Madlady, den har inte kommit och det var ca 2 veckor sedan jag beställde. 
Liksom vad hände? Kanske dags att mejla igen och kolla vad som händer? 
Någon mer som har behövt vänta så här länge på ett klädesplagg ifrån madlady? 
Jag har aldrig behövt vänta så här länge, och det känns väl lite sådär. 
Visst nu kanske det är tur att jag inte behöver den just nu eller så men ändå, vill så gärna ha min klänning. 
Den är så cool haha :D Tror många jag känner kommer tycka den är ful haha men jag orkar inte bry mig om det. 
Tur att det är jag som ska ha den, hur som helst. 
Om klänningen inte har kommit idag så ska jag mejla dom när jag kommer hem sen, så här länge brukar det inte ta. 
Eller vad tycker ni? Ska jag mejla  eller ska jag vänta tills imorgon?