Massa nya roliga inlägg på väg!
Hallå!
Igår kväll satt jag och planerade en massa inlägg jag ska skriva här, har en hel del att fixa så att det kommer komma upp en hel del roliga inlägg. 
Har en bok som jag skriver i ang inlägg till bloggen, så igår satt jag och skrev ner lite idéer osv så nu ska jag skriva ihop en hel del inlägg. 
Hur nice är inte det egentligen? Jag tycker det är roligt iallafall och jag hoppas ni är taggade. 
 
Har även börjat skriva en Bucketlist och jag kommer dela med mig av den  och allt jag vill göra.
En del av sakerna kommer jag inte göra i år utan fram över och jag hoppas ni vill följa med på den resan. 
Men har även en del saker som jag kommer att göra i år, åhh det kommer bli så roligt. 
Insåg att jag inte berättat vad jag ska göra i sommer, hösten och vintern men ska göra ett inlägg om vad det är. 
Kom fram till en sak här om dagen och har nu beställt hem böcker och ska googla runt lite på vart jag ska göra det här. 
Åh det kommer bli super spännande och det kommer att ta tid, är as pepp på det iallafall och känner mig super redo!
Ni kommer få veta någon dag denna vecka, men det kommer bli roligt ;) 
Jag hoppas ni är lika taggade som jag? 
Det kommer komma en massa roliga inlägg, som ni vet så har jag varit ganska så dålig på att uppdatera och det är för att jag inte vet vad jag ska skriva osv. 
Men nu när jag har skrivit ner lite idéer så är det enklare att uppdatera, bara att kolla i boken osv. 
Jag brukar ibland försöka dra igång frågestunder osv, men tänkte att det kommer komma någon dag framöver. 
Vet inte om jag just nu är så sugen på att dra igång frågestund osv, men vore det något att ha här? 
Ni får såklart komma med idéer på vad ni vill läsa om, vore kul och veta vad ni är intresserade av att läsa om här i bloggen. 
Bara ösa in med idéer ;)