Min dag

Hallå!

Sitter just nu hos mamma, väntar på att hon ska komma hem :)
Har nyss varit på stan med Malin, dock började det regna och det känns som om det kommer åska när som helst. 
Så vi får se om det börjar åska eller inte. 
Idag har jag haft fullt upp, började morgonen med tvätt. Sen så har jag bakat bullar, var tvungen att fylla på lagret sen åkte jag till stan för att hänga med Malin och nu sitter jag hos mamma. 

Alltså denna vecka har bara flugit förbi, känns som jag varit borta från jobbet i evigheter men samtidigt så känns de som en helt vanlig helg. 
Har haft fullt upp hela veckan mer eller mindre då min pappa och bonusmamma har varit här på besök. 
Har verkligen haft super roligt!
Tråkigt att det är över redan. 
Men nu väntas en ny jobb vecka, vårruset och sen Örebro.
Ska till Örebro på söndag för att gå på Titanic utställningen. 
Det kommer bli så himla roligt! As pepp på det alltså!
Sen ska jag och Malin på bio på fredag vilket ska bli roligt, ser verkligen fram emot denna vecka. 
Jag hoppas ni har fin fin dag så hörs vi sen igen!

Tog en iste på espresso alltså den var så vidrig:/ 

Tyckte inte alls om den.. Så tråkigt!