Minnen
Hallå!
Sorry för sena inlägg, men igår efter jobbet så drog jag in till stan för att gå på tjejkvällen. 
Jag som inte skulle handla något shoppade för 500 kr.. Det blev en hel del, köpte lite nya muggar ifrån indiska, jag vill egentligen ha ett bord där ifrån också men det var så himla dyrt. 
Så jag funderar på att gå tillbaka och kika imorgon eller något och se ifall jag kanske köper det ändå.
Sen köpte jag en ny biki överdel på rea typ allt jag köpte var på rea vilket var nice. 
Blev lite kökshandukar, karaff att ha typ saft och sånt i, handkräm ifrån kicks då jag har så otroligt torra händer, en tröja ifrån Gina Tricot och det väl det tror jag om jag inte minns helt fel. 
Och så fick jag en goodiebag med lite smått och gott i, det var tydligen olika saker i varje goodiebag men i min var det massa olika saker kommer knappt ihåg vad som fanns i den. 
Men det var skoj, efter ett par timmar på stan så bestämde jag mig för att åka hem. 
Då jag har varit uppe tidigt varje dag så ville jag hem och sova, idag var det riktigt segt att komma upp ur sängen. 
 
Men nu är det äntligen helg, imorgon ska jag ta sovmorgon och sen ska jag på kalas. 
Vilket ska bli super roligt sen efter det ska jag nog hem till mamma och daddy cool för att kolla på Eurovision vilket kommer bli nice. 
Tänka sig för ett år sedan ungefär så var jag hemma hos Fanny och kollade på det. 
Mötte henne på centralen i Gbg samma dag som hon kom hem ifrån Madrid. Åhh det var så roligt! 
Hade det så mysigt hemma hos henne, vad tiden går fort.. Håller ni inte med? 
Åh det här är minnen det kan jag lova!! Som jag saknar det, Fanny om du läser detta så ska du veta att jag saknar dig! <3