Ny kamera
Hallå!
Idag blev det jobb för mig, vilket känns underbart. 
Jag jobbde kort dag idag vilket inte alls gjorde mig något alls. 
Bättre än att gå hemma hela dagarna och inte göra något alls. 
Sen får vi se om jag får börja tidigare imorgon eller inte, om jag inte gör det så jobbar jag bara eftermiddag. 
Det gör inte mig något alls att jobba korta dagar då jag anser att det är bättre än att inte jobba alls. 
Jag har varit arbetslös och det suger något enormt och jag är så tacksam att jag har jobb även om jag bara ibland jobbar några få timmar. 
Oftast blir det längre ändå, vilket känns bra. Trivs så bra på mitt jobb, och det är så skönt! 
 
Hur som helst, den här veckan ska jag och några till springa/jogga/gå våruset i Västerås. 
Alltså vänta, vad har jag gett mig in på? Vad hände liksom? 
Jag är så oträndad så det är inte sant, men vi får se hur det går ;) 
Sen på söndag åker jag, Moni, Emma och Camilla till Örebro för att gå på Titanic utställningen vilket jag ser fram emot. 
Tror jag har lite annat inplanerat också vilket kommer bli roligt, sen på lördag är det Champions Leauge final och Real Madrid spelar, kommer sitta som bänkad framför matchen och heja massor på Real Madrid. 
Har ni några roliga planer för veckan då? 
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen. 
Har köpt en digtalkamera en Nikon coolpix. Jag har en Nikon 1j1 vilket är typ en digtalsystemkamera eller vad man vill kalla det. Och den är så jobbig att ta med, stor och väger en del. 
Så jag passade på att köpa en digitalkamera som är lättare att ta mig, och jag tycker inte att kvalitén på bilden blev dålig för att vara digitalkamera. Bilden ovan tog jag idag, med min digitalkamera. 
Nu kommer det komma mer nya bilder här då det är lättare att ta med en digtalkamera :) Vilket kommer bli roligt.