Önskeinlägg del 3 (madlady)
Hallå hallå!
Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett önskeinlägg, så jag passar på att göra ett nu. 
Jag har en kategori som heter önskeinlägg och där kommer allt som har med att göra vad jag önskar mig. 
Det kan vara allt ifrån kläder till kameror till upplevelser osv. 
I detta inlägg kommer det handla om kläder som jag önskar mig ifrån Madlady. 
Jag brukar beställa där ifrån, men alltså varför har dom så mycket snyggt nu när jag måste spara pengar? 
Jag skulle verkligen vilja ha allt som jag lägger upp här.. 
Det är så himla snyggt!! 
Alltså jag skulle verkligen vilja ha alla dessa kläder ifrån Madlady, bara för att jag nu måste spara pengar så har dom massa snyggt.. 
Åhh kanske önska mig detta när jag fyller år? xD Nu är det ett bra tag kvar tills jag fyller år men ändå, jag hoppas madlady har kvar dessa kläder ett tag till så jag inner besälla eller önska mig när jag fyller år. 
Har kollat på dessa kläder ett tag nu, beställde en klänning ifrån Madlady i fredags så jag hoppas den kommer nu på måndag. 
Dock är det ingen av dom här över utan en annan jag har tittat på as länge med, men alltså åhh jag bara älskar kläderna ifrån madlady. 
Vem gör inte det liksom? 
Tidigare idag renasde jag lite i garderoben och insåg att jag har en hel del kläder ifrån madlady och då har jag inte ens allt jag vill ha därifrån. 
Finns så mycket fint där, håller ni inte med? 
(OBS!Ej ett sponsrat inlägg)