Ös in med idéer
Hallå!
Okej jag har mer eller mindre suttit och tittat på Criminal Minds sen jag skrev sist. 
Jag har verkligen ingen energi till att göra något speciellt vilket känns lite tråkigt. 
Hur sjukt är det inte egentligen att det har både snöat, regnat och varit sol idag? 
Det är liksom Maj månad, vad har hänt egentligen? Så sjukt galet! Och kallt för den delen. 
 
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra start på veckan? 
Jag har egentligen haft det bra, jag vet att jag sorligt men sant har klagat en del dom senaste dagarna ang denna vecka. 
Men alltså ni ska bara vet hur galet mycket det är på jobbet just nu, jag vill inte vara den som är den ,men vi har hur mycket som helst att göra. 
Och så är det min tur att städa både idag och imorgo, jag har verkligen haft tur att inte beövt städa något på ett år men nu var det min tur. 
Det är nu det känns extra jobbigt att bo i Hallsta och jobba i Västerås då jag måste åka as tidigt till jobbet för att hinna i tid. 
Men det är bara att kämpa på, morgondagen kommer att bli as lång så jag ska försöka att fixa lite tidinställda inlägg. 
Så himla tråkigt när bloggen står tom, eller vad säger ni? 
Och jag vill inte att alla inlägg ska inehålla klagomål eller så, men just nu är det riktigt tufft och jag hoppas ni kan hålla ut ett par dagar till. 
Jag ska verkligen försöka att hitta på lite roligare inlägg, jag vill egentligen inte göra inlägg där jag bara klagar hela tiden. 
Men hey välkommen till verkligheten där allt inte är en dans på rosor. 
Så har ni lite tips på vad jag kan göra för inlägg så kommentera gärna, jag har några idéer som jag kommer att göra om. Men jag vet inte när dom kommer upp riktigt, men håller på att finslipa på dom idéerna. 
Det kommer komma lite nya önskeinlägg, sen reseinlägg osv. 
Jag tänkte nyss att jag skulle dra igång en frågestund men tidigare när jag gjort det så har ingen deltagit så det har inte varit så lyckat. 
Men självklart om ni har frågor får ni både mejla och kommentera så kan jag ha ett inlägg där jag svarar på frågor. 
 
Hur som helst. det är bara att önsa in med idéer på vad ni vill att jag ska skriva om
Jag har några idéer men det kommer komma upp senare antigen denna vecka eller nästa.