Picknick och annat skoj

Hallå!

De blev ingen mer uppdatering igår, hade fullt upp med barnen. 
Vi åt pizza till middag, dom lekte med leksakerna jag har här medans jag lagade middag. 
Sen så kollade vi på Bolibompa och efter det hade vi bio-kväll hos mig. 
Fixade lite popcorn, godis och hade saft. 
Vi tittade på Anastasia och när filmen va slut så nattade jag barnen med att läsa en bok om skönheten och odjuret. 
Imorse vaknade vi 05.50 och då var det bara dags att kliva upp. 
Blev frukost framför lite barnprogram och så lekte dom.
Sen kollade vi på rädda Willy , åt lite lunch och sen åkte vi in till stan för att ha picknick med resten av familjen. 
Allt har gått i ett och har haft fullt upp, kunde ha uppdaterat igår kväll men jag var för trött. 
Låg i soffan och gjorde inget! 
Så skönt:) 

Nu sitter jag och chillar, ska snart ta tag med resten av disken. 
Har redan diskat 2 gånger idag men det syns inte. 
Jag har verkligen haft en toppen dag, vill inte att den ska ta slut. 
Men på fredag ska jag eventuellt till min syster och ha taco kväll :) 
Nä nu ska jag ta och fixa till här hemma.