planering
Godmorgon världen!
Och så var torsdagen här igen, det innebär jobb och snart är det helg. 
Vilket känns as bra, håller ni inte med? 
Idag ska jag in till stan efter jobbet då det är tjejkväll på stan så jag ska in och kika och se vad det är för något. 
Jag tror inte jag kommer att köpa något då jag inte är ute efter något speciellt men man vet aldrig. 
Kanske kommer hem med lite saker iallafall, vem vet? 
Jag hoppas min klänning ifrån Madlady kommer idag, då jag beställde den i fredags så borde den ha kommit men jag har inte fått den än vilket känns lite surt. 
Jag som vill ha den klänningen, den är sååå cool och man skulle inte kunna tro att jag skulle ha en sån klänning. 
Är as pepp på att använda den i sommar, så jag hoppas den kommer idag eller imorgon. 
 
Hur som helst, igår kväll gjorde jag inget speciellt. 
Kollade en liten stund på Real Madrid matchen men eftersom jag varit uppe så tidigt hela veckan och haft det tufft på jobbet så somnade jag. 
Skulle ha velat kolla längre på matchen men var så trött, men idag är jag pigg och glad och redo att göra dagen. 
Och det ska bli kul att gå på stan efter jobbet med, känns bra att ha lite planer efter jobbet än att bara åka hem och inte göra något alls. 
Det är ganska så tråkigt att inte göra något mer än att jobba, vill hitta på mer saker men vet inte vad. 
Så det känns gött att äntligen göra lite saker nu i slutet av veckan. 
Har ni några roliga planer för idag och helgen? Jag ska fira min syrras man och min systerson och så ska jag på bio imorgon och så är det Eurovision som jag ska titta på. 
Jag har lite planer för helgen iallafall vilket jag ser fram emot, kommer bli roligt. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.