Så besviken!!!
Godkväll!
Har nyss kollat lite på Criminal Minds var ett tag sedan jag kollade på det. 
Idag fick jag åka in och jobba tidigare ändå, tog inte lång tid efter jag uppdaterade här som min chef ringde och kollade om jag kunde komma in tidigare. 
Vilket jag sa ja till, så ut i regnet fick jag springa, kommer då på att jag inte tog med mig paraply och att jag tog en lite för tidig buss. 
Så jag fick springa in på affären och köpa ett nytt paraply och sen gå i regnet till jobbet. 
Men det gick bra ändå, gick fort att jobba idag då jag bara jobbade efter middag. 
Sen när jag kom hem så hade jag fått kläder ifrån Madlady, är så himla besviken. 
Det började med att jag för ca 1 månad sedan beställde en as cool klänning som jag var as taggad på att få, sen får jag inte den utan den är borta. 
Så då frågar Madlady om jag vill ha en ny klänning för samma pris då den jag beställde inte finna kvar, så jag tog en annan jag har tittat på. 
Men den är lite för liten i storleken, tar jag en större storlek blir den för liten, så här står jag nu utan klänning. 
Känns så surt och jag är så ledsen, ska prova klänningen igen om ett par dagar och se om jag kan ha den då. 
 
Jaja sånt som händer antar jag? Men det känns så surt. Var så taggad på första klänningen, ville verkligen så gärna ha den. 
Men men inget att göra åt nu, hoppas den kommer tillbaka i lager snart igen så jag kan beställa den då. 
 
Annars då? Det har inte hänt så mycket. 
Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem, kollade runt lite på nätet, sökt lite jobb osv. 
Men andra ord jag har bara varit hemma. 
Alltså när jag nu såg molnen blev jag as pepp på åska, nu är molen borta och ingen åska fick jag. Kan jag inte ens få åska så här på kvällen? Har varit as pepp på åska i flera dagar men verkar som alla andra städer får åska förutom där jag bor. 
Här är klänningen jag tog istället, visst den är super fin den med. Men var inte den jag ville ha från början och som dessutom är lite (ytterst lite) för liten. Hmm ingen bra kväll för mig idag.