Undra vad det blir
Hola!
Hur har ni det? Har ni det bra? 
Här är det bara bra, sitter just nu och kollar på Malou efter 10 och ska snart äta lite lunch. 
Idag blev det inget jobb på förmiddagen men ska åka och jobba i efter middag istället. 
Inte så ofta det händer att jag inte jobbar förmiddag, var länge sedan iallafall vad det känns som. 
Jag har inte gjort sådär super mycket på morgonen, har fixat lite här hemma, kollat på tv och youtube och bara varit. 
Morgonen har med andra ord varit väldigt lugn, vilket känns bra. 
Alltså jag undrar var det kommer bli för blomma, än så länge ser den bara ut så här men vi får se vad det blir för något. 
Och bilderna är tagna med mina digitalkamera, jag tycker juh att bilderna blir bra fast det är en digitalkamera. 
Okej inte alls lika bra som typ en systemkamera eller så men då är det två helt olika slags kameror osv. 
Så jag är super nöjd över hur kvalitet blir, kameran kommer få hänga med mig ofta. 
Lättare att ta kort med en digitalkamera, känns så bra att ha en liten och enkel kamera med sig ut. 
 
Hur som helst, jag har inte så mycket att berätta just nu.
Har inte hänt så mycket, har som sagt bara varit hemma nu på förmiddagen ska snart åka och jobba osv. 
Sen får vi se vad jag gör efter jobbet, har inga planer så vi får se vad eftermiddagen / kvällen har att erbjuda. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.