Vsk matchen

Hallå!

Okej seg uppdatering men igår gjorde jag inget jag bara kollade på film och var hemma. 
Lyckades städa lite, sen så gjorde jag inte så mycket mer. 

Idag har jag varit in till stan och va med Malin. 
Vi fikade först på systrarna ericksson och sen åkte vi till ABB arena för att kolla på vsk matchen. 
Så roligt att dom vann, men det såg inte alls ljust ut för vsk. 
Men det var riktigt roligt, kommer nog gå på fler vsk matcher i sommar. 
Och vi hade verkligen tur med vädret också, så jäkla skönt. 
Nu kanske det är sommar på riktigt?
Jag hoppas de iallafall, hur har ni haft det då?
Har ni haft en bra söndag!?
Jag har haft det så bra! Ska nu avsluta dagen med att kolla på pirates of the carrebbean :)

Sista bilden är ifrån i fredags. La aldrig upp den tidigare:)

Jag har verkligen haft en toppen helt :)