Dags att jobba igen
Godmorgon!
Idag blir det att jobba, äntligen säger jag bara. 
Nu får det vara nog med förkylningar osv. 
Idag mår jag så mycket bättre än vad jag har gjort i helgen, igår och i måndags. Känns så underbart att vara frisk igen. 

Igår satt jag och kollade på Grey's Anatomy mer eller mindre hela dagen. 
Och så kollade jag på filmen sing, hade bara en dag hemma igår då jag var sjuk. 
Har inte alls gjort så mycket dom här dagarna jag har varit sjuk. Man kanske kan förstå att man inte har så mycket energi eller ork till att göra något när man är sjuk. 
Jag orkade bara ligga i soffan och inte göra något alls. 
Men nu är jag tillbaka med ny energi och är redo för ny arbetsdag. 
Efter jobbet ska jag träffa mina systrar och min pappa. 
Det ska bli riktigt mysigt! 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.  (null)
Hur Nice är det inte med snö? 
#1 - Lars Gustafsson

Låter som du haft en fin tv dag igår. Ja förkylning känns inte så toppen. Lycka till på jobbet idag