Hello Monday
Godmorgon måndag. 
Igår satt jag och kollade på O.C först, jag har bara 2-3 avsnitt kvar på säsong 1 sen kan jag fortsätta att se dom andra säsongerna. 
Kommer inte ihåg ifall jag har sett dom andra eller inte, så vi får se ifall jag känner igen dom andra säsongerna av O.C eller inte. 
Och sen på kvällen kollade jag på två avsnitt av Stranger Things, det finns just nu 9 avsnitt ute av säsong 2 så jag har några avsnitt att ta igen.
Kommer ha fullt upp efter jobbet med att kolla på Stranger things och O.C och så har min syster bett mig kolla på 2 andra serier på Netflix. Jag får se när jag hinner se dom, kanske nästa vecka eller till helgen. 
Det var : Riverdale och Deaignited Survivor. jag har bara hört talas om Riverdale förut så jag ska kolla in dom serierna och se ifall det är något jag gillar. 
Jag har så många serier jag har börjat titta på som jag inte fullföljer att se, så jag kommer ha fullt upp med att se klart alla serier jag börjat titta på.. Har ni några serier ni följer? Isåfall vilka? 
 
Hur som helst, idag blir det att jobba på som vanligt. 
Kommer ha en lång dag på jobbet då vi har personalmöte direkt efter jag slutat mer eller mindre. 
Så ja jag kommer vara ganska så trött sen när jag kommer hem. 
Men det ska bli kul med personal möte tycker jag. 
Bildresultat för O.C
Alltså hur kan man inte gilla denna serie? Så himla bra, iallafall första säsongen då jag inte sett dom andra 3. 
Men har hört att säsong 4 ska vara dålig? Någon som sett säsong 4, berätta gärna vad du/ni tyckte om säsong 4 :D