Hemma idag med..
Hallå!
Okej jag blev hemma idag från jobbet. 
Jag gick faktiskt upp imorse och fixade mig men sen det gick inte, jag är inte helt frisk fast jag varit hemma hela helgen och vilat osv. 
Så idag blev jag hemma och jag vet inte om jag kommer kunna jobba imorgon eller inte. 
Tanken är att jag ska jobba imorgon men det återstår att se, kanske blir så att jag är hemma imrogon med. 
 
Hur som helst, igår kollade jag som sagt på O.C och så försökte sov jag en del. 
Jag har inte alls gjort mycket den här helgen och O.C och Stranger things har räddat min helg. 
Har legat i soffan framför serier och försökt att bli frisk så jag kan jobba. 
Och ännu är jag inte helt frisk än, jag hoppas jag blir frisk så jag kan jobba imorgon eller på onsdag. 
 
Så ni kanske förstår varför jag inte har uppdaterat sådär super mycket då det inte har hänt så mycket och jag har inte haft någon energi till att blogga. 
Jag vet hur många som helst som är hemma just nu och är sjuka, alla är förkylda också..
Så det är väl något som går nu tror jag,.. 
Nä nu ska jag ta och kolla på någon film eller så och försöka bli frisk så jag kan återgå till jobbet. 
Min pappa kommer även upp till Västerås i veckan så jag vill gärna träffa honom också, men det går inte om jag är sjuk så nu håller vi alla våra tummar och tår och hoppas att min förkylning försvinner!!
 
Lägger upp denna låt idag, orkar inte sitta och leta bilder osv. :D