Kryssningen och gårdagen
Godmorgon!
Okej nu var det ett tag sedan jag uppdaterade. 
Igår hade vi planering hela dagen och sen så var vi ut och åt. 
Var för trött för att uppdatera igår kväll när jag kom hem. 

I söndags kom vi hem ifrån kryssningen. 
Jag hade det så himla roligt på kryssningen, ville inte komma hem. 
Vi träffades i lördags vid ett tiden, åt lunch och sen så drog vi till bussen. 
Vid 5 tiden var vi på båten, gick till hytterna och fixade oss och umgicks och sen gick vi och åt mat. Hade så himla roligt på kvällen med mycket dans, musik och skratt. 
Vid 3 tiden gick vi och la oss då allt stängde. 
I söndags så var vi på musik quiz, handlade lite på taxfree och åt god lunch innan det var dags att gå av båten. 
Jag har haft så roligt, har skrattat så himla mycket under kryssningen. 

Hur som helst, idag ska jag jobba och sen ska jag kolla på en lägenhet. 
Jag hoppas jag gillar den och att den är fräsch. 
Sen ikväll ska jag bara ligga i soffan och kolla på tv :) 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.  (null)
Min efterrätt ifrån igår. 

Lite bilder ifrån kryssningen:
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)