Kryssningsdags
Godmorgon lördag! 
Idag ska jag på kryssning med min mamma och mina systrar ohh min brors flickvän. 
Der blir en tjejkryssning, gissa om jag är taggad?
När jag fyllde år i augusti fick jag i present att vi skulle på kryssning och idag är det datum vi alla kunde åka. 
Är så himla taggad på kryssning med tjejerna. 
Så uppdateringen kommer bli dålig idag så ni vet. 

Hur som helst, igår var jag och jobbade och sen efter jobbet så gick jag på stan lite innan jag var och kollade synen. 
Man måste kolla synen om man ska kunna få övningsköra så nu väntar jag på alla papper osv. 
Så jag hoppas jag kan börja övningsköra snart. 
Igår blev det ingen uppdatering jag vad för trött sen när jag kom hem. 
Kollade lite på idol innan jag somnade. 

Idag är jag pigg och glad :) så skönt att få sova ut. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.  (null)