Lussebullar del 1
Hallå där. 
Och så var det söndag igen, kan vi inte få en extra ledig dag? 
Helgerna går lite väl fort.. 
 
Hur som helst, idag har jag städat, bakat och varit och handlat. 
Jag ska när som helst ner i tvätt stugan och tvätta lite och sen blir det att kolla på serier. 
Jag har bakat lussebullar, men dom blev inte alls goda.. Och så blev dom lite väl stora också. 
Det är första gången i mitt liv jag misslyckas med lussebullar, så ja jag får väl göra nya någon dag. 
Har velat baka lussebullar, pepparkakor och knäck as länge men det har känts lite väl tidigt att börja i Oktober. 
Men nu är det är November månad så känner jag att jag kan baka. 
Inte världens bästa bild.. Men som ni ser så är dom väldigt stora.. Inte för att det gör något så men dom blir liksom brädna på utsidan och degiga på insidan. 
Men ja jag får baka nya någon dag och hoppas då att dom blir bättre. 
Nu ska jag ner och tvätta lite och sen blir det fim eller serie dags. 
#1 - Caroline

Så gott med lussebullar. :)

Svar: Ja verkligen :D Så himla gott xD
Sofia Nilsson