Mitt 2017 del 4
Hola!
Nu kör vi på ett till mitt 2017. 
Det var ett tag sedan så jag passar på att göra ett till inlägg. 
Det här är näst sista inlägget om mitt 2017, kommer bara ut ett till för iår. 
Sen får ni vänta tills nästa år på ett nytt mitt 2000 osv.. :D 
Detta är mellan Juli till September. 
 
Juli:
Var på pride festivalen för andra året i rad. 
Kollade på serier även denna månad. 
Var med både familj och vänner denna sommar. 
Passade Li. 
Västerås Summer meet ägde rum. 
Jag var på jobbintervju. 
Hade picknic med jobbet. 
Badade med min syster och hennes barn.
Åkte upp till stugan med min syster och mina syskonbarn. 
Var på födelsedagsfest. 
Grillade med Lina och henns familj. 
Var på loppis med daddy cool. 
 
Augusti:
Var på bio med Janike 
Var med familjen och vänner denna månad med. 
Var på lägenhetsvisning. 
Åkte till Örebro med Lina för att gå på Titanic utställningen. 
Var på Loppis. 
Kollade på serier denna månad också. 
Började jobba igen efter en LÅNG ledighet. 
Hade möte med Västerås filmfestival
Jag fyllde 26. 
Bakde denna månad med igen. 
Köpte en ny bättre soffa :D 
Åkte till Uppsala för att åka på Hogwarts Express / Harry Potter evenemang. 
 
September:
Köpte flygbiljetter ner till Madrid. 
Jobbade på som vanligt igen. 
Möte med Västerås filmfestival. 
Grillade med Lina och henns familj. 
Kollade på serier. 
Jobbade som volontär på Västerås filmfestival. 
Var på bio med mamma och min äldsta syster och såg på Det. 
Var på kulturnatten med mamma och daddy cool. 
Födelsedagsfirande. 
Var med familj och vänner. 
Var på dop.