6 veckor kvar!
Hallå!
Jag kom på att idag är det endast 6 veckor kvar tills jag åker tillbaka till Madrid igen. 
Känns som det var en evighet sedan jag var där men samtidigt inte. 
Känns som jag nyss var där nere och studerade Spanska, lärde känna nya grymma människor och hade the time of my life. 
Men jag har inte varit i Madrid eller i Spanien på två år så nu ska jag tillbaka ner till det som känns som mitt andra hem. 
Sista November åker jag ner och hälsar på Fanny, gissa om jag längtar? 
Vi har gjort en hel del planer för min korta vistelse där och jag börjar väl inse att vi har ont om tid. 
Men åh så roligt vi kommer ha det, ser verkligen fram emot en liten semester så här under vintern (kommer vara vinter när jag åker). 
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt där, men jag kan inte lova en massa inlägg osv. 
Men jag ska göra mitt bästa!!
 
Hur som helst, idag har jag inte gjort sådär super mycket. 
Eftersom jag är hemma och är sjuk så har jag spenderat dagen framför serien Skärgårdsdoktorn som finns på SVT Play. 
Jag älskade den serien när jag var mindre, den är så härlig. 
Så nu resten av kvällen ska jag bara chilla framför datorn / tvn och sen ska jag lägga mig tidigt då jag ska upp och jobba imorgon. 
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Jag bjuder på dessa bilder ifrån när jag var i Madrid hösten 2015. 
Det var dom längsta men ändå dom kortaste 3 månaderna i mitt liv. 
Jag är så sjukt glad och tacksam för dessa 3 månader jag fick i Madrid, fick träffa så himla fina människor så som Fanny och Susanne. 
Även om jag fick hemlängtan i Madrid osv så hade jag verkligen super roligt. 
Så det ska verkligen bli så sjukt underbart och roligt att få åka ner igen, häsla på skolan och få träffa Fanny igen. 
Som jag längtar!!