Är inte redo
Hallå!
Hur har ni haft det? Har ni haft det bra? 
Jag fick börja ännu tidigare än vad som var sagt, så imorse fick jag springa till bussen för att hinna till jobbet till 9 istället för 11. 
Var tur att jag bestämde mig för att gå upp lite tidigare annars hade jag inte hunnit i tid. 
 
Det har varit en lång dag på jobbet, och jag känner mig långt ifrån redo för denna jobbvecka. 
Hade inte suttit fel med semester eller en extra ledig dag. Men ja nu är det en ny jobb vecka och det är bara att bita ihop och jobba. 
Jag hoppas veckan går fort så helgen kan komma, ser så mycket fram emot att åka till landet igen. 
Ska bli så skönt att komma tillbaka till landet och bara chilla ett par dagar. 
 
Hur som helst, jag har inte alls gjort så mycket sen jag kom hem ifrån jobbet. 
Tycker det är så skönt att bara slappa i soffan framför tvn eller datorn, få varva ner efter en lång dag på jobbet. 
Dessutom är det verkligen höst väder ute just nu så det är extra mysigt att kolla på film och bara vara hemma. 
Så resten av kvällen ska spenderas framför datorn, jag har kollat ganska mycket på netflix dom senaste dagarna vilket är as mysigt. 
Finns så många bra filmer och serier att titta på, vill ni att jag gör en top 5 bästa filmer/serier ifrån netflix? 
På tal om annat så lever fortfarande min blomma, jag tror det här är rekord för mig att hålla en blomma vid liv. Men än så länge lever den och mår bra :D 
Någon som vet hur länge orkedier (stavning?) lever? Och hur ofta ska man vattna dom?