bra start på veckan
Godkväll!
Och så var denna måndag över, jag har haft det ganska lugnt på jobbet idag vilket kändes bra. 
Bra start på en ny vecka, kom hem strax efter 5  idag, har varit en lång men härlig dag ändå. 
Imorgon jobbar jag inte alls lika länge men en heldag ändå. 
Sen får vi se vad jag hittar på när jag kommer hem, jag har som sagt inga planer för veckan utan jag tar dagarna som dom kommer då jag hade lite väl mycket förra veckan, 
Så vi får se vad jag hittar på denna vecka, hade tänkt ha en halloween fest hos mig med mina syskon och några kompisar i helgen men ingen kan komma tyvärr. 
Så nu vet jag inte vad jag ska göra i helgen, försöker hitta på något roligt. 
Annars kanske jag åker upp till landet över helgen, vi får se vad jag hittar på. 
 
Hur som helst, hur har ni haft det? Har ni haft en bra start på veckan? 
Jag har haft det hur bra som helst, älskar lugna dagar på jobbet. 
Har verkligen haft det hur bra som helst, inte behövt stressa eller så på jobbet utan bara njutit av en skön och härlig måndag.
Och så har värdet varit på topp idag, hur nice väder har vi inte haft det idag? 
 
Jag hopps ni har haft en bra dag så hörs vi sen igen.
Jag har inte så mycket att berätta just nu, det har inte hänt så mycket idag som ni kanske förstår? 
Bjuder på denna bild på mig ifrån när jag gick i Gymasiet :D 
Åh vad jag vill ha tillbaka alla mina gamla bilder ifrån min andra hårddisk som är trasig.. 
Så tråkigt att det kostar 8000-9000 kr att laga...