Hallå

Godkväll!

Sitter just nu och kollar på Dr.Phil och chillar. 
Jag hade tänkt städa här hemma efter jobbet men jag är för trött för det. 
Min förkylning är inte helt över än.. Idag har jag varit as täpt i näsan och halsen krånglar så vi får se hur de blir med min förkylning. 

Jag hoppas jag slipper vara hemma mer i veckan och att jag kan jobba imorgo och på fredag. 
Men vi får se hur der blir med det.. 

Hur som helst, i helgen ska jag fira min systerdotter som fyller år. 
Sen ska jag eventuellt träffa Malin på söndag. 
Annars händer det inte så mycket mer, skulle ha åkt till mamma och daddy cool på fredag efter jobbet men det blev inte så. 
Så vi får se vad jag gör efter jobbet på fredag. 
Har ni några roliga planer för helgen?
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi imorgon igen.