Hemma och är sjuk
Godmorgon världen!
Jaha så är man hemma och är sjuk idag, förstod redan igår att jag skulle bli hemma idag. 
Då jag mått sådär hela förra veckan och sen i helgen har det gått upp och ner. 
Har gått från att ha mått hur bra som helst till att hosta, frysa, ont i halsen till att må bra igen. 
Igår hostae jag mer eller mindre hela dagen, hade ont i huvudet och kände mig hängig och trött. 
Och inatt har jag hostat mer eller mindre hela natten och nu på morgonen när jag vakande hade jag ont i halsen, huvudet, näsan rinner och jag hostar. 
Känns surt att inte kunna jobba, men är man sjuk så är man. 
Så idag ska jag sova, sen blir det att bara vila framför en film och dricka lite té och bara ta det lugnt.
Jag hoppas jag kan jobba imorgon, men vi får se hur det blir med det. 
 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Nu ska jag lägga mig och sova ett par timmar och så hoppas vi att jag mår  bättre sen när jag vaknar igen., 
 
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Det är nog något som går, är också hemma sjuk idag

Svar: Åh krya på dig.. Tror med att det är något som går :/
Sofia Nilsson

#2 - lars

Ja du Sofia det är skönt att lägga sig och vila när man inte mår så bra. Har du provat honung i varmt vatten eller honung i teet
Hoppas du kryar på dig