Jul inlägg
Godkväll på er!
Igår köpte jag dessa saker på TGR, äntligen har dom börjat ta in julsaker i butiken och jag är så taggad på resten av sakerna som kommer in efter att alla halloween saker åker bort. 
Jag håller på att kolla efter juldekrationer som inte kostar allt för mycket men ändå är fina som jag behöver. 
Är så himla taggad på julen, få juldekorera lägenheten, julbaka. lyssna på massa julmusik (som jag redan börjat lite smått med), kolla julfilmer osv. 
Men än så länge får jag nöja mig med att köpa lite nya julsaker att ha i lägenheten och snart är det dags att dekorera osv. 
Känns liite väl tidigt att börja nu, men i November någon gång så kommer jag dekorara. 
Sen blir det att dricka glögg, julmust, äta pepparkakor, äta julgodis/knöck, lussebullar osv. 
Alltså, åhh gissa om jag längtar? Jag har 3 kartonger i källaren med bara julsaker som ska få plats i lägenheten och mer vill jag ha. 
Sen efter jag kommit hem ifrån Madrid kommer jag ha adventsfika hos mig precis som jag hade förra året. 
Så jag ska fixa lite pyssel som vi kan ha medans vi fikar och lyssnar på julmusik. 
Det var så himla lyckat förra året så jag passar på att ha det iår igen, dock kommer jag inte ha att ha det första advent som förra året då det är samma dag jag kommer hem ifrån Madrid så jag kommer ha adventsfika andra advent istället. 
Är så himla taggad på det, och sen kommer jag fira jul hos pappa och Eleonor. Åh det kommer bli så mysigt!
Någon mer som är taggad på julen? Eller är det bara jag? 
Hoppas ni är redo för en del julinlägg här på bloggen? ;)