Mitt 2017 del 2
Hallå!
Hur har ni det? Har ni det bra? 
Här är det bara bra, kämpar på med förkylningen jag hoppas verkligen att den går över snart. 
 
Hur som helst, jag tänkte göra ett till inlägg om mitt 2017. 
Förra jag gjorde var lite frågor som jag brukar svara på varje år osv. 
Så nu kommer det lite om vad jag gjorde dom första 3 månaderna av detta år dvs Januari till Mars. 
 
Januari:
Började året med att vara uppe i sommarstugan med mamma och daddy cool. 
Va där och firade nyår och kom hem redan den 3 Januari. Så det blev ett par dagar i sommarstugan. 
Sen så var jag med mina vänner, familjen och så kollade jag på serier. 
Jag började även jobba igen efter en lång ledighet under julen och nyår, Så det kändes bra att vara tillbaka på jobbet. 
Blev ett par besök på krogen med vännerna, och så blev det en del fika stunder också. 
 
Februari:
Även här jobbade jag som i Januari och så var jag med både vänner och familjen. 
Bakade en del denna månad, fikade med familjen och vännerna. 
Köpte tågbiljetter ner till pappa då jag skulle fira påsk nere hos dom ;)
Blev att kolla på en del serier så som Criminal Minds och How to get away with murder och Skam. 
Var på babyshower,  var även ute och festade. 
 
Mars:
Samma som tidigare så jobbade jag på som vanligt. 
Fikade en del med vänner och familjen. 
Kollade även på serier denna månad med samma som tidigare månad. 
Var på födelsedagsfester samt födelsedagsfirande. 
Var även på jobbintervju samt hälsade på gamla praktikplatser. 
Var med familjen och mina vänner en del denna månad också. 
Var och såg på Williams Spetz i Västerås alltså wow!! 
Blev moster för 3e gången :D 
Var på bio och såg blad annat Skull Island åhh den var så bra. 
Tyvärr var det inta bara bra saker som hände denna månad.. Utan våran hund avlivades :(