Mitt 2017
Hola!
Okej jag tänkte faktistk börja med mitt 2017 tidigt iår då jag alltid har börjat med det ganska så sent.
Anledningen till att jag börjar nu är för när jag annars brukar göra dessa inlägg i December så blir det så tråkigt och tjatit att ha alla så tätt inpå så nu blir dom lite utspridda. 
 
Här är lite frågor och svar om mitt 2017. Hoppas ni gillar det, det kommer komma mer inlägg om detta år.
Måste bara sätta mig ner och skriva och gå igenom allt jag gjort osv :D 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag var i Zurich för första gången och så gjorden jag min första stora tatuering på armen. 

 

Hur har ditt 2017 varit?

Det har varit bra, har fått jobba, resa, varit i stugan och gjort massa annat skoj med kollegorna och familjen. 

Vilket datum från 2017 kommer du aldrig glömma?

Jadu, vet inte riktigt. Har inga direkta datum som jag kommer komma ihåg extra mycket.. 

Vad är din största framgång 2017?

Jobbat mer än jag trodde jag skulle få göra. Vilket har varit toppen. 

Bästa köpet?

Flygbiljetterna till Madrid och Zurich. Alltså att få resa och upptäcka världen, I´m in love with that!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm.. Kläder, mat, resor och en ny kamera.. :D 

 Gjorde någonting dig riktigt glad?

MIna kollegor, familjen och vännerna. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2017?

Ego av Emil Assegård, jag har ingen aning om hur många gånger jag har lyssnat på den! Och sen så låten Nathalie av Ola (ifrån Idol back in the days) 

 Vem har du umgåtts med mest?

Familjen, mina kollegor, Lina L och Lina M, Malin :D 

Vart reste du under 2017?

Zurich och Madrid :D Sen har jag åkt lite i Sverige också :D

Vad gjorde du på din födelsedag?

Familjen va över på fika på dagen och sen så festade jag och mina syskon och Lina på kvällen. Hur nice som helst :D 

De bästa nya människorna du träffade?

Hmm.. Finna ett par stycken jag träffat under detta år som är sjukt roliga osv. Men anser att alla jag hänger med är dom bästa människorna :D 

Vad vill du säga till dig själv inför 2017?

Ut och res mer, jobba på som vanligt, spara pengar, va mer spontan och njut av livet till fullo.