Fotografering

Godkväll!

Alltså vilken dag det har varit. 
Först har man jobbat hela dagen vilket har gått bra, sen så fick jag stressa hem till mamma för att byta om. 
Så vid halv 6 så mötte jag upp gänget ifrån Västerås filmfestival för att göra en fotografering för Västerås filmfestival. 
Vi höll på i ca 20-30 min vilket var roligt, är dock helt slut nu efter denna dag. 
Jag hoppas jag får bilderna ifrån idag och att jag får lägga ut dom på tex instagram eller här på bloggen. 
Vi kommer ses nästa vecka igen för att göra klart det sista inför festivalen som börjar redan nästa vecka. 
Kommer bli så himla roligt! 

Hur som helst, imorgon är det äntligen fredag. 
Jag skulle ha följt med Emma o hennes kompis på en stundet fest men efter denna veckas arbete osv så vet jag inte om jag riktigt pallar eller har råd. 
Vilket känns lite sådär men har inte direkt bestämt mig om jag ska med eller inte. 
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi imorgon igen.