Gårdagen

Hallå!

Hur har ni det? Har ni det bra? 
Här är det bara bra, har nyss stor städat lägenheten. 
Och jag ska snart ner till tvättstugan och tvätta lite. 
Sen kommer mamma och daddy cool hit och umgås lite. 
Vilket ska bli mysigt, sen ikväll får vi se vad jag hittar på. 
Har inte gjort några planer för ikväll utan jag får se vad jag hittar på. 

Hur som helst, gårdagen var så himla rolig och bra. 
Vi överraskade min kollega hemma hos henne med bubbel och snacks. 
Vi satt hos henne i mer än timme och skrattade och hade det toppen. 
Sen så åkte vi ner till kokpunkten och badade på relax avdelningen. 
Vi va där ett par timmar innan vi begav oss till steam hotel (vet inte hur det stavas) och där va vi i ca en timme innan vi gick ut och åt på Agrill. 
Så himla lyckad kväll med mycket skratt och glada miner. 
Det var så himla roligt! Hade verkligen as roligt med mina kollegor. 

Lite bilder ifrån igår, tog inte sådär super många bilder. 


#1 - Isabell Hedberg

Låter som att du hade en mycket trevlig dag, hoppas att idag blir lika lyckad :D
Kram!