Gårdagens evenemang

Hallå!

Och så var söndagen här igen, jag förstår inte hur helgerna kan gå så fort. 
Igår var jag på kulturnatten och så jobbade jag för Västerås filmfestival. 
Första passet var kl 13.00 till 13.30 då själva invigningen var och sen andra passet var kl 18.00 till 20.00 då jag var på publik och jobbade lite. 
De var helt okej, hade nog hellre gått runt på själva kulturnatten och gjort saker men ja det var helt okej. 

Efter jag jobbat klart så mötte jag upp mamma och daddy cool och så gick jag runt med dom. 
Vid 12 på natten kom jag hem, somnade mer eller mindre på en gång. 
Var helt slut efter gårdagen och veckan som varit. 
Idag är jag utvilad och ska bara vara hemma hela dagen. 
Ska städa, tvätta och fixa i lägenheten. 
Har haft fullt upp i veckan med möten, jobb och Västerås filmfestival. 
Så idag ska jag bara ta det lugnt. 
Ska bli så himla skönt!
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.