Hello there

Godmorgon! 

Och så var tisdagen här igen.. 
vad hände med helgen och gårdagen? 

Igår började jag jobba kl 13, så innan jag åkte och jobbade så satt jag framför datorn och kollade lite på youtube. 
Har hittat lite nya YouTubes som jag gillar så igår satt jag och tittade på deras klipp. 
Och sen när jag kom hem ifrån jobbet så lagade jag mat och fortsatte att titta på youtube. 

Och idag ska in till stan innan jobbet. 
Ska handla hem lite saker och så ska jag träffa Malin. 
Var ett tag sedan vi sågs så vi ska ses en stund innan jobbet. 
Sen får jag se vad jag hittar på efter jobbet. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 

#1 - Isabell Hedberg

Så härligt när man hittar nya youtubers, speciellt när de har många klipp så man kan sträck kolla! :D
Kram!

Svar: Ja verkligen :)
Sofia Nilsson