Kolla inte!
Hallå!
Okej jag har inte tittat på en enda serie idag, jag har chillat framför tvn och så har jag förskt att boka biljetter till filmen Det. 
Men det gick sådär så vi får se om vi lyckas få tag i biljetter till filmen. 
Inser att jag kommer skita på mig när vi ser den. 
Är egentligen as rädd för skräckfilmer och jag mår dåligt över att se dom, men jag kan inte sluta titta. 
Så på fredag ska jag, mamma och nana gå på bio och se Det (It). Jag ser på sätt och vis fram emot filmen för att Bill Skarsgård gör rollen sååå bra. 
Men det är en skräckfilm vilket jag inte ser fram emot, så vi får se hur det kommer att gå sen när jag ska hem på kvällen. 
 
Hur som helst, den här veckan som kommer så ska jag jobba och sen ska jag möta upp gruppen ifrån Västerås film festival för att göra det sista inför helgen. 
Sen på lördag börjar Västerås filmfestival och då ska jag jobba lite, och så ska jag som sagt på bio på fredag. 
Kommer ha en del att göra i veckan vilket jag ser fram emot. 
 
Om ni inte tycker om skräckfilmer eller clowner så KOLLA INTE!!! 
Alltså vad har jag gett mig in på? xD