Serie dags
Hallå!
Sitter just nu och kollar lite på tv, har nyss varit nere och startat två tvättmaskiner. 
Så om en stund ska jag tillbaka ner och torktumla allt osv. 
Hoppas det går fortare än förra helgen då jag skulle tvätta då det tog upp mot 2 timmar.. 
 
Hur som helst, gårdagen var hur rolig som helst. 
Var först tveksam om jag skulle åka och grilla med Lina då vädret var sådär, men sen bestämde jag mig för att åka in och grilla ändå. 
Även om det regnade och var kallt ute så hade vi så himla roligt. 
Vi var vid Linas pappas båt från 5 till kvart över 11 på kvällen och hade det gött. 
Sen tog vi taxi till olearys (stavning?) och där var jag till 2 så åkte jag hem sen. 
Trodde jag skulle vara as sliten idag men mår ändå bra, lite seg är jag men mår bra.
Idag ska jag bara vara hemma, tvätta och så ska jag kolla på serier. 
Har en massa serier jag ska titta på, håller just nu på med Game of thrones så vi får se hur många avsnitt jag orkar titta på idag. 
Igår tittade jag på 3 avnistt så snart är jag klar med säsong 2. 
 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.
Bjuder på denna bild ifrån när jag var i Madrid och var på matlagningskurs :D