Ut i flygvärlden och hitta flygbiljetter
Hallå!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft det bra i höst vädret? 
Här har det bara varit bra, började jobba halv 2 idag vilket var as nice. 
Så på morgonen och förmiddagen har jag bara varit hemma, kollat på tv och fixat med tvätten som jag tvättade igår. 
Och nu håller jag på att kolla resa ner till Madrid, var två år sedan jag var där och känner att det är dags att åka ner nu. 
Så jag håller på att kolla lite biljetter, få tag i Fanny och ja jag hoppas jag hittar bra biljetter. 
Om allt går som det ska så kommer jag åker ner i slutet av November och komma hem 3 December så jag blir inte borta så länge. 
Men jag hoppas att allt funkar som det ska, vill tillbaka på en liten mini semester dit. 
 
Hur som helst, det var skönt att vara tillbaka på jobbet. 
Dock var det en kort dag, men det gör inget, var en bra start på veckan :D 
Så nu är jag redo för en ny jobbvecka, tror jag kommer börja halv 2 imorgon med vilket känns bra. 
Då kan jag kolla på serie ikväll:D 
Jag hoppas ni har haft det super så hörs vi sen igen! 
Nu ska jag ut i flygvärlden och hitta biljetter :D