Vinprovning

Godmorgon!

Jag har varit vaken ett tag men har fixat lite här hemma. 
Ska snart ta och städa innan jag fixar mig och åker och jobbar.
Idag börjar jag kl ett så jag hinner fixa här hemma och ta det lugnt. 

Hur som helst, igår satt jag framför Netflix och kollade på filmer. 
Så himla skönt att bara vara hemma och kolla på film osv. 
Så nu är jag redo för en ny jobbvecka och massa annat skoj. 
Jag har lite planer för helgen så det ska bli roligt. 

Juste glömde berätta att igår köpte jag biljetter till vinprovning här i Västerås. Min kompis hörde av sig och frågade om jag ville gå så ja varför inte liksom. 
Har aldrig varit på vinprovning så det ska bli spännande. 
Dessutom är det på relax avdelningen på kokpunkten så det ska bli roligt. 
Ser fram emot det, det är lite längre fram så jag kommer berätta mer sen när det närmar sig. 

#1 - Josefin

Ja det är verkligen skönt att bara se film och ta det lugnt! :)

Svar: SV: Ja verkligen :D
Sofia Nilsson

#2 - lars

Vad spännande det låter
Vilka serier eller filmer kollade du på Netflix?