Allt är på plats
Godkväll!
Wow vilken intensiv dag det har varit, vaknade vid 8 imorse har sovit hur bra som helst och antar att kroppen fått sina timmar sömn. 
Så jag gjorde lite frukost innan jag gick till Ica för att hämta ut paket, mer info om vad det innehöll kommer. 
Sen har jag fixar här hemma innan daddy cool kom och hämtade mig, då var det dags att hämta mina saker i gamla lägenheten. 
Allt är mer eller mindre på plats, känns då bra i själen att ha allt här hemma. 
De tog sin tid att åka dit, springa upp och ner för trappor, åka till nya lägenheten och packa upp allt, äta mat osv. 
Sitter just nu och kollar på tv, och så kommer mamma och daddy cool för att grilla lite. 
Har köpt en grill idag så det blir premiär för grillning, är så sjukt taggad. 
(null)
(null)
(null)
Glömde visa mitt armband jag fick igår av Janike. 
Alltså hur fin är inte hon och armbandet? 
Så glad och tacksam över presenten, och hur lägenheten har blivit. 
Här kommer jag trivas som fisken i vattnet, idag mår jag verkligen bra, solen skiner och har fått spendera dagen med familjen:)
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.