Avicii
Godkväll!
Och så börjar denna dag lida mot sitt slut.. 
Idag vaknade jag vid 8 och kände mig pigg och glad, så skönt att jag tog det lugnt igår. 
Igår när vi hade fest så fick vi reda på att Avicii har dött.. 
Alltså vänta va? Jag och Lina trodde inte först på det utan vi var såklart tvugna att kolla upp det, och tyvärr så stämde det. 
Kan inte fatta att han inte finns längre! 
Så svårt att ta in, även om jag inte var värsta Avicii fanet så finns det låter som jag bara älskar. Tror inte ens ordet älskar beskriver tillräckligt bra hur mycket jag tycker om vissa låtar han gjort. 
Hade gärna velat se han live, det hade varit så coolt. 
(null)
Vila i frid Tim (Avicii) ❤️

Hur som helst, så idag var jag med min syster och mina syskonbarn. 
Vi var till lekparken och sen så var vi på Erikslund och sen åkte vi och handlade lite glass innan vi åkte hem. 
Sen så var Lina över här lite snabbt och hämtade lite saker hon inte tog med sig igår när vi drog ut. 
Och jag sitter just nu och funderar på ifall jag ska på fest idag igen eller inte. 
Vi får se vad jag gör ikväll, har ni några planer för kvällen?
Hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.