Dags att hämta mina saker
Hallå! 
Hur har ni det? Har ni det bra?
Här är det bara bra, sitter just nu och kollar på nyheterna och ska snart ta och åka ut till gamla lägenheten för att hämta dom sista sakerna. 
Ska bli bra skönt att få hit min soffa och resten av sakerna och verkligen börja fixa här hemma. 
Just nu känns det inte riktigt som mitt hem men när alla saker är på plats så tror jag det kommer kännas underbart. 
Har varit till mitt förråd och lämnar lite kartonger och hämtat lite tomma kartonger osv. 
Sen har jag även varit till Ica för att hämta ut paket jag hade fått. 
Känns som jag hunnit med en hel del saker och klockan är bara halv 11 snart. 
(null)
Bjuder på denna bild ifrån när jag var i Thailand för inte så länge sedan. 
Känns underbart att våren är på väg, håller ni inte med? 
Snart är sommaren här och jag längtar som sjutton.
Måste bara hitta lite fina utemöbler och ha på min uteplats. 
Nu måste jag åka så vi hörs sen igen. 
Ha en fin fin dag :)