En tur till Erikslund
Hallå där! 
Okej jag skulle ha uppdaterat tidigare idag men igår när jag kom hem ifrån Stockholm så gick jag till mamma och daddy cool. 
Blev så att jag sov kvar där, hade så trevligt och roligt så blev att jag stannade kvar tills idag. 
Sen när jag gick upp så åt jag och mamma frukost innan vi åkte ut till Erikslund. 
Var in till rusta och handlade lite till lägenheten och sen så gick vi till Ikea. 
Köpte en ny bokhylla och en hylla till badrummet som jag ka ha alla mina saker på. 
Så nyss var mamma och daddy cool här och satte ihop det medans jag fixade andra saker här hemma.
Jag ska snart göra lite mat och sen blir det att chilla här hemma innan det är dags att sova. 
Känns som helgen nyss började och nu är den slut. 
Känns lite sådär att helgen är över, har knappt kunnat sova för jag hostar så mycket. 
Så idag köpte jag medicin för hostan så nu hoppas jag att det går över. 
Orkar inte med den hör förkylningen och hostan längre. 
(null)
Det börjar likna mer och mer som ett hem nu, har en del kvar att fixa men snart är det nog klart. 
Kommer kännas så sjukt bra när allt är på plats här hemma. 
Ser fram emot att flytta det sista och ha allt på plats här hemma. 
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.