Förkyld
Godmorgon! 
Okej jag är just nu dunder förkyld.. Precis som jag trodde skulle ske men inte ville. 
Dagen jag ska flytta är jag hemma och är sjuk, men men vi får se ifall det blir en flytt idag eller inte. 
Ska nu vila en hel del, sen ska jag ut till nya lägenheten igen för str lämna de saker jag inte fick med mig igår och sen tänkte jag åka till gamla lägenheten.
Det är det som är tanken men vi får se ifall det blir något av det.
Ska iallafall ligga och sova en stund nu och se sen hur jag känner mig. 
Jag hoppas det inte blir värre under dagen/kvällen, är det bara jag som hatar att vara förkyld?
(null)
Hur som helst, igår var jag och hämtade ut mina nycklar till lägenheten. 
Sen efter det gick jag på stan lite snabbt för att handla hem lite saker till nya lägenheten, och efter det åkte jag hem och lämnade saker och så kom daddy cool över en stund.
Der hände inte så mycket igår eftermiddag / kväll tog det mest lugnt, vilket var super skönt. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.