Första natten i lägenheten
Godmorgon! 
Okej är hemma och är sjuk idag med, förstod igår att jag skulle behöva vara hemma idag med. 
Det har varit en jobbig natt med hosta osv, är det bara jag som hatar att vara förkyld?
Igår mådde jag inte lika dåligt som idag men ändå så pass att jag var tvungen att vara hemma. 
Jag hoppas jag ska kunna jobba imorgon och åka till Sthlm på lördag. 
Eftersom jag knappt sovit något inatt så var jag uppe tidigt och började fixa här hemma, har ca 4 kartongen kvar att packa upp vilket jag ska göra när jag har en bokhylla och min TV-bänk. 
Igår blev det en flytt ändå, vi tog inte med oss allt utan de blev säng och nästan alla kartonger och lite annat smått och gott. 
Känns så bra att ha börjar flytta tillbka in till stan igen. 
Jag måste dock tillbaka till hallsta idag och hämta maten i kylen och frysen. 
Jag glömde att ta med det igår så jag måste hämta det idag så jag kan äta lite mat. (null)
Så här ser det ut just nu, långt ifrån klar och soffa osv ska komma in i lägenheten med. 
Tar ett bättre kort sen när allt är klart.
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.