Fortfarande sjuk
Godmorgon! 
Och så vaknar man upp till ännu en regning dag.. 
Kan de inte bli fint vänder någon dag? 
Är så trött på regn och kyla, men men bara klä på sig en massa kläder så man inte fryser på vägen till jobbet. 
Idag blir det att jobba och sen efter jobbet så har vi möte till kl 8. 
Kommer vara helt slut sen när jag kommer hem, blir nästan att gå och sova på en gång sen när jag kommer hem. 

Hur som helst, igår efter jobbet så åkte jag hem. 
Hade tänkt åka ut till gamla lägenheten för att hämta lite saker men det regnade, jag frös och var trött så der får bli imorgon istället.
Så när jag kom hem så kollade jag på The hunger games, första filmen gick på tv i söndags så jag kollade på andra igår.
Var ett tag sedan jag såg dom filmerna så passar på att kolla nu.
Sen gjorde jag inte så mycket mer, tog det lugnt hemma då jag fortfarande är förkyld. 
Men känner att det börjar bli bättre, så segt att vara sjuk. 
Har varit sjuk i en vecka, värst är hostan. 
(null)
Tände lite ljus igår när jag kollade på film. 
Det var så mysigt och avkopplade, så mysigt att höra regnet utanför och sitta inne i myskläder och kolla film.
Borde göra det oftare :) 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.