Gårdagen
Godmorgon! 
Jag har varit vaken ett tag redan, men har kollat runt lite på nätet och sen bara tagit det lugnt. 

Igår så jobbade jag först som vanligt sen vid kvart i två så hämtade jag mina syskonbarn på förskolan. 
Så hänge vi hos mig ett tag innan dom åkte hem, så var mamma och daddy cool över en stund också. 
Det var super mysigt, vi satt i solen och fikade och bara umgicks en stund innan dom åkte hem. 
Då var det dags för mig att städa och fixa inför kvällen då Lina och sille skulle komma över på min inflyttningsfest. 
Vi spelade lite spel, lyssnade på musik och hade det bra.
Sen så drog vi ut en stund, kom hem vid 1 tiden inatt. 
Idag mår jag faktiskt bra, tog det ganska så lugnt igår ändå. 
(null)
Fick denna av Lina och sille, det är christina Aguileras parfym, älskar hennes parfymer :) 
För övrigt så glömde jag ta kort så här kommer de kort jag kom ihåg att ta: 
(null)
(null)
(null)
(null)
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.