Gårdagen/ fotboll i Sthlm
Godmorgon! 
Och så var måndagen här igen, vart tog helgen vägen? 
Känns inte som man har varit ledig i fyra dagar.. 
Men men, idag ska jag hem till min syster och äta frukost sen får vi se vad jag hittad på. 
Blir en lugn dag/kväll hemma, känner mig lite sjuk. 
Tror jag håller på att bli förkyld, nu var det ett tag sedan jag var förkyld så nu är det väl dags för det också. 
Jag hoppas bara att det går över tills jag ska flytta och sen ska till Sthlm i helgen. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Alltså gårdagen, vart och hur ska jag ens börja? 
Dagen började med en tågresa till Sthlm med familjen. 
Sen mötte vi upp ett par kompisar och åt lite lunch. 
Sen var der dags för marschen (stavning?) lika roligt som vanligt. 
Det är så himla coolt! Det är en känsla som man inte kan beskriva. 
Och själva matchen var rolig, kallt men det vi hade det roligt. 
Tyvärr tog det slut för fort.. Kunde ha stannat minst en timme till. Men vid 5 halv 6 så var der dags att röra sig tillbaka till Västerås igen. 
Men åh så roligt vi hade det igår, ser fram det här igen nästa år. 
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.