Nu är tavlorna uppe
Hallå!
Okej jag hade  tänkt uppdatera tidigare men jag visste inte vad jag skulle skriva. 
Hur som helst, jag har jobbat hela dagen sen så gick jag lite på stan för att köpa ramar till tavlorna jag köpte här om dagen. 
(null)
Så här blev det, får se ifall jag har kva tavlorna där eller om jag byter plats på dom. 
Vad tycker ni? Blev det bra?

Hur som helst, sitter just nu och kollar på whalgrens värld. 
Alltså åh är det bara jag som gillar whalgrens värld? 
Så himla roligt, så kvällen blir det att kolla på whalgrens värd och bara vara hemma. 
Har ni några planer för kvällen?
(null)
Alltså jag hade hoppats på att det skulle börja åska, men verkar inte bli något alls.. 
känns lite sådär må jag säga men men.. 
(null)
Snart en vecka sedan Avicii gick bort men känns som igår.. 💔