Och så är det äntligen helg
Hallå! 
Sorry för en seg uppdatering, men jag har jobbat idag. 
Ja ni läste rätt, jag var iväg till jobbet då jag mådde lite bättre igår eftermiddag och imorse. 
Mår helt okej nu också så förhoppningsvis så är min förkylning snart över. 
Har nyss packat upp lite kartonger osv ska snart ta det till förrådet och sen får vi se vad jag hittar på. 
Har inga planer för kvällen så vi får se vad kvällen har att erbjuda. 
(null)
Känns skumt att jobbveckan är över, känns som veckan nyss började och nu är det fredag igen. 
Hur fort har inte den här veckan gått egentligen?
Det har hänt en hel del den här veckan, kanske därför det gått fort? 
Och ännu är den inte över, imorgon drar jag till Stockholm för att åka till EF. 
Är ett evenemang där för oss ambassadörer så jag ska dit och hänga ett par timmar. 
Får se hur mycket kort jag tar, men ska försöka ta ett par stycken iallafall. 
Sen på söndag har jag ingen aning om vad jag ska göra, hade tänkt få över mina sista saker till nya lägenheten men det verkar inte bli så, så jag får se vad jag hittar på istället. 
Har ni några roliga planer för helgen? 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.