Och så var det torsdag
Godmorgon torsdag! 
Och så var det torsdag igen, känns som veckan nyss började men åh så skönt det ska bli med helg. 
På lördag ska vi hämta mina sista saker i gamla lägenheten, ska bli så skönt att få soffa och TV-bänk och alla mina andra saker hit. 
Så resten av helgen kommer bli att fixa här hemma och så kommer en gammal kollega över och fikar hos mig. 
Imorgon ska Janike kommer över och äta midda här, lovade att bjuda henne på middag så hon hjälpte mig med flytt förra veckan. 
Så det ska bli mysigt att ha henne här, vi får se vad vi hittar på under kvällen det vet man aldrig. 
(null)
Nu ska jag ära lite frukost och sen måste jag åka och jobba. 
Idag blir en lång dag på jobbet vilket känns helt okej. 
Efter jag jobbar så måste jag städa lite här hemma, sen blir det nog att kolla på film eller något. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.