Planer för sommaren
Hallå!
Och så har man jobbat klart för idag, eller ja jag slutade vid 4 så det är ett tag sedan. 
Sitter just nu i bilen och är på väg ut till landet. 
Ska bli roligt att åka dit, kom på att jag inte varit där sen december, så det är ett bra tag sedan. 
Trodde jag va där för inte så länge sedan men de var längre sen än jag trodde. 
Har hänt en hel del sen december har varit utomlands 3 gånger, jobbat, varit i Sthlm osv. 
Har haft fullt upp sen november mer eller mindre vilket är roligt. 
(null)
Just nu har jag inte alls mycket inplanerat för våren så utan vi får se vad våren har att erbjuda. 
I sommar blir det iallafall eminem och kanske en utlandsresa och så ska jag hem till pappa. 
Sen får vi se vad som händer, har ni några roliga planer för våren/sommaren?
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.